logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

פרויקטים חדשים בהוד השרון: שלוות הכפר במרחק נגיעה מהעיר הגדולה

גלובלינקס התחדשות עירונית / חדשות ומאמרים  / פרויקטים חדשים בהוד השרון: שלוות הכפר במרחק נגיעה מהעיר הגדולה

פרויקטים חדשים בהוד השרון: שלוות הכפר במרחק נגיעה מהעיר הגדולה

האם יש דרך להנות מכל העולמות – לחיות באווירה כפרית, טובעת בירוק, שקטה ואינטימית, אך יחד עם זאת, להנות גם מנגישות לערים גדולות ותוססות, מקרבה למקומות בילוי ותעסוקה שיהיה חינוך ברמה גבוהה עבור הילדים, ואם אפשר – לא לפשוט את הרגל בעקבות רכישת הדירה? התשובה טמונה בפרויקטים חדשים של דירות למכירה בהוד השרון

כולנו רוצים “להיות עם – להרגיש בלי”, ליהנות ממגורים בסביבה פסטורלית ושקטה, באווירה אינטימית המקנה תחושת פרטיות, בבית מרווח, אם אפשר אז בסביבת גינות ציבוריות ופארקים מטופחים, מערכות חינוך ברמה גבוהה, אוכלוסיה איכותית וקהילה מגובשת ומשפחתית. לצד זה, רובנו היינו שמחים שלא להתרחק מדי ממרכז העניינים – ליהנות מנגישות למרכזי פנאי, בילויים וקניות, מסעדות, ברים, תחבורה ציבורית נגישה ועוד.

האם ניתן לשלב בין כל העולמות? כלומר, לחיות בסביבה כפרית ושקטה, אך לא לחיות ב”חור” המבודד מהחיים התוססים של העיר? התשובה, כרגיל, היא שהכל עניין של כסף. מאחר והביקוש למגורים המשלבים את המאפיינים הנ”ל הוא גבוה במיוחד – מחירי הדירות בהתאם. אבל אם אתם לא מעוניינים להתפשר, ולחיות למשל במרכז תל אביב, ברחוב רועש וצפוף, או לחילופין, לחיות במקום טובע ירוק, אך גם טובע בבדידות, כשהמרחק מכל מה שקורה הוא גדול מדי – כדאי להכיר את האופציה של רכישת דירה מפרויקטים של התחדשות עירונית.

הדרך להשיג דירה למכירה במיקום אטרקטיבי – במחיר שאתם יכולים לעמוד בו

מעבר למחירים הגבוהים של דירות במרכז הארץ ובשרון, יש עוד משהו שמאפיין בניינים רבים בערים ותיקות כמו תל אביב וגבעתיים – בוודאי הבחנתם בכך שרבים מהם הם ישנים מאוד, כאשר לעתים נתקלים בכאלה שכמעט לא ראויים למגורים. הבעיה הבטיחותית העיקרית במקרים האלה, היא שהבניינים הישנים אינם עמידים במקרה של רעידת אדמה, ולכן, גם אם יש שיסכימו לתנאי המחייה הירודים שהם מציעים, הם מהווים סכנה של ממש, שזה מכבר כבר נכתבה תקנה מוסדרת לגביה. מדובר בתמ”א 38. לפי תוכנית המתאר הארצית, בניינים בישראל שנבנו עד לשנות השמונים, צריכים לעבור שיפוץ מקיף ומדוקדק, על מנת להפוך אותם לבטיחותיים עבור הדיירים שבהם.

למה אנחנו מספרים לכם את זה? מאחר ובפרויקטים אלו, של התחדשות עירונית, טמונה למעשה ההזדמנות שלכם להשיג דירה במיקומים הכי אטרקטיביים בארץ – תל אביב, גבעתיים, הרצליה, רעננה, רמת השרון, הוד השרון ועוד. כאמור, בערים אלו במרכז ובשרון, קמים פרויקטים כאלו בתדירות גבוהה, במסגרתם, חברת הבנייה עורכת שיפוץ מקיף, חידוש תשתיות, הוספת פסיליטיס כמו מעלית ולובי, תוספת מרפסות, והכי חשוב – תוספת דירות בבנייה לגובה, כפנטהאוזים, או לרוחב, כדירות גן וכו’. החלק האחרון הוא למעשה ההזדמנות האמיתית של היזם שזכה לבצע את הפרויקט, ליהנות מהיתר לבנות דירות חדשות במיקומים מבוקשים במיוחד – ולמכור אותם. מאחר ולא מדובר בבניינים חדשים, אלא מחודשים, תוכלו ליהנות ממחירים נגישים יותר מאשר אלו שהיו מוצעים לכם עבור דירה בבניין חדש, בזמן שהלכה למעשה – הדירה שתהיה שלכם הינה חדשה מהניילונים.

פרויקטים בהוד השרון – הזדמנות לגור בסביבה ירוקה, נגיעה ממרכז העניינים

הוד השרון נחשבת לפריפריה של ערי המרכז, אך למעשה היא עדיין קרובה מאוד לערים כמו הרצליה, רעננה, ואפילו לתל אביב. מאחר ויחסית היא מרוחקת מעט יותר מתל אביב, מאשר ערים כמו גבעתיים ורמת השרון, המחירים בה נגישים בהרבה, והיא מציעה שקט ופסטורליה אמיתיים של כפר.  הוד השרון, שהוכתרה רשמית כעיר רק בשנת 1990, לאחר האיחוד של המושבות רמת הדר, רמתיים, כפר הדר ומגדיאל, חולקת גבולות עם כפר סבא, הרצליה, רמת השרון ופתח תקווה. מיקומה במדד החברתי כלכלי עולה משנה לשנה, כאשר יותר ויותר משפחות ואוכלוסיות איכותיות עוברות להתגורר בה. 

הביקוש העולה הביא ליותר ויותר פרויקטים חדשים בהוד השרון שמהווים את ההזדמנות שלכם למצוא שם דירה לרכישה במחירים טובים. לא רק בגלל היצע הדירות החדשות בעיר, אלא שיש לכם סיבות נוספות לרצות לחיות שם. מערכות החינוך שם נחשבות לאיכותיות במיוחד, לרבות בתי הספר התיכוניים ותנועות הנוער המגוונות. כמו כן, העיר מוקפת בטבע ירוק, במיוחד הפארקים המטופחים הענקיים ומסלולי הטיולים והאופניים שמושכים אליהם מבקרים בסופי השבוע. כמו כן, יש בעיר קניונים ומרכזי בילוי ופנאי, מסעדות נחשבות ועוד.

אחד האלמנטים הבולטים בעיר הוא ההשקעה בתחום הספורט – הוקמו בעיר הזו לא מעט קבוצות ספורטיביות ששמן יצא למרחוק, כמו מכבי הוד השרון בכדורסל, הפועל הוד השרון בכדורגל ועוד. העירייה משקיעה במרכזי ספורט כמו קאנטרי קלאב רחב ידיים, ספורטק הכולל מגרש טניס, מגרש כדורגל, פארק שעשועים ועוד – שיכול בקלות להוות מקום בילוי שנותן מענה עבור כל בני המשפחה.

יש לכם עוד סיבה חשובה להתחיל ולחפש דירות למכירה בהוד השרון – אופציות התעסוקה שם, ובמיוחד בתחום ההייטק, הולכות ומתפתחות. הנגישות הגבוהה לערים כמו הרצליה ורעננה, בהן ממוקמים מרכזי ענק של חברות ההייטק מהמצליחות בעולם, וגם הקרבה לתל אביב והנגישות הקלה באמצעות הרכבת – יבטיחו לחסוך לכם את העמידה המתישה בפקקים בדרך לעבודה ובחזרה ממנה. 

לסיכום, אם אתם מחפשים מגורים במיקום שהוא מצד אחד קרוב להכל, אבל אתם לא רוצים להתפשר לא על איכות הדירה, לא על הסביבה הירוקה והשקטה, ולא לשלם מחירים שתצטרכו להצטמצם בגללם לאורך כל החיים, פרויקטים של התחדשות עירונית בהוד השרון הם בהחלט הכיוון עבורכם. לפני שאתם יוצאים לדרך, מומלץ לערוך תחקיר מקיף על הרזומה של חברת הבנייה האמונה על הפרויקט, ולעיין לעומק בפרטי התוכנית שעומדת להתבצע. חשוב לדעת שאתם בידיים טובות, והפרויקט ייערך בצורה המקצועית והטובה ביותר.

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן